31 Mayıs 2008 Cumartesi

BİR YERDEN TAŞINACAGIZ,BAŞKA İŞLERDE ÇIKIYOR ARADA.

Mehmet Kan,Beykoz'da peynirciymiş sahilde.Projeleri ilerde kendi üretikleri balı satmakmış.Dün akşam iki kovan arı aldı gitti.İlk olarak oğul peşine düşmüş boş kovanları varmıştı.Dükkanda satıkları çıta balları oğul gelsin diye boş kovanlara koymuş,gündüz arılar geliyormuş akşama arı yok.Ne uyanıklar var sen ver balları::))oğul gelir. Sen doktorun oraya gidcekmişin orada çıta bala iyi oğul geliyormuş.Kedisi öyle dedi::)))
Ayak üstü anaarı filan gösterdik,kısa sürede ne öğrenecekse öğretmeye çalıştım.
Hacı amcada Mehmet'e gaz veriyordu buna uyarsan yanarsın,bundan aman uzak dur dedi::))Bu hacı amcada dostmu düşmanmı anlamadım haa.
Son kez arılara bir bakayım dedim Gebze'de.Çünkü Mehmet arı çıkarmı diye tedirgindi,bende çıkmaz diyorum ama genede baktım sorun yok.Verdigim arılar 10 çıta gibi duruyor kovanda ama 9 çıtalıktı.Kendisinede söyledim,biraz besle diye.Boş çıta ve katlarınıda verdim,hemen petek ve tel takma işlerinede başlasın.Arı bir haftaya katı sarar.
Bir yerden bala girecegiz bir yerden de arı sattık,dört tanede burada bir doktor abim var,İsmail Demir.Onada bulaşmış,İsmail abiyede zayıf arı veremem.Bir yerden evraklarda arı yüze çıktı bir yerdende satışlara devam::)))Bu arada arılar Beykoz Elmalıköye gitti.Gece Mehmet iki sefer telefon etti bunlar çok kızgın diye,yav niye kızğın olsunlarki::)))
Sen kovanın ağzını aç önünede yat diyecektim telefonda::))) dedimki agızlarını aç ve kaç,lamba falan yakma ışıga gelir dedik bakalıım ne olur::)))
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

Hiç yorum yok: