26 Ocak 2008 Cumartesi

HAVALAR 3 GÜNDÜR SOĞUDU

Haberi yayınladıktan sonra bir resim daha geldi.Oda arada kaynamasın,Oktay'cım rahatlamış gözüküyor,kütük kovanına kavuşmuş . Modern kütük sehpasıda var görünürde.Hayırlı olsun Oktay'cım oraya giren oğul bayram etmezmi be?.
Bu resim 4 gün öncesinin olması lazım,kekleri atıp duruyorlardı biraz sıvı vereyim dedim bal sulandırıp verdim.Biri o esnada kolumdan sokmuştu,iyilik etmenin devamlı bedeli olmuştur.Etliye sütlüye karışmazsanız başınıza hiç bir şey gelmez,ama bir kazancınızda olmaz.

Sıvı beslemesi öğlen yemege lediğimde yaptım,fazlada veremiyorum 400 metre yakınımda belkide o kadar mesafe yok 4-5 arı kovanı var bir öğrenirlerse kutuyu çökertirler.Ağzılarına dayadık dışardan uçup gelen yorgun arılar şurubun içine düşmeye başladılar.Bende hemen kapağı mermerin üzerine aldım o esnada kapak arayıcısına yakalandık.Alicik bende o kapagı arıyordum,daha alalı kaç dakika olduysa,al arıların önünde beni soktular zaten dedim::)).Doğru işe vin hahah .

Yaklaşık üç gündür çıkmıyorlar meraklandım bunalara ne oldu diye bu gün öğlen yeniden bir bakayım dedim,faliyete devam ediyorlar.Kek az kalmış.Fazla rahatsız etmeden 3-4 resim çekip kapattım.

Bu resimdede az bir arının içindeki rutubeti görüntüledim,bence kovanda rutubet olmalı,kim ne derse desin.Rutubet olmadımı larvalar kurur.

Çok hoşuma gitti ama benim değil.Dandik bir şey de değil A kalite haa.

Arabası şu an bende emanet,arasıra çalıştırıp aküsü bitmesin diye içinde beklerken torpidoda buldum,kendilerini Almanyaya uğurladık,sabiha gökçen havaalanına bıraktık araba bende.

İki malzeme bir pakette ama tornavida takımı nereye takılıyor hala bulamadım.Arabada mak gevirmı diyorlar ne onun çakısıda var,bunun yanında o sıfır kalır be.

En sonunda bu kadar oluyor.Takım hastalarını kesin hasta etmiştir benim gibi.

Her akşam 5-10 dakka sığırcık şov var,şahane hareketler,canlı be,herkeste alışmış camlara diziliyoruz.

Tek tuaf olan benim resim ve videolarını çekiyorum kuşların,bazen filaşta patlıyor,küşlar içlerinden bir şey dermi bilmem.

Bahar oldumu buralarda bir tane kalmazlar hayret nereye giderlerki.

Bazen öyle güzel resimler oluyorki,dijital makinanın bu yönünü sevmiyorum basınca çekmiyor.Odaklanacak sana hazırım işareti verecek,o pozisyonlar kaçıyor.


Gene akşam olmuş be,bakın güneş batıyor,hayırlı akşamlar.

2 yorum:

oktay dedi ki...

Sıra geldi oğul yakalamaya. Onunla ilgili çalışmalara da başladık. Yakında resimleri basına yansır;-))

TUNCAY ERDEM dedi ki...

Ogulun kralini yakalicaz insallah.....