29 Ocak 2008 Salı

EĞİTİM ŞART,AYRİYETEN GEREKLİ

Sabah,sabah eğitime başlandı,burada doktor emlakçı Salih abiye diyorlarki sen yolu bilmiyorsan biz öne geçelim,neymiş sen fazla dolaştırıyorsun.Herkes gülüyor.
Burada arılıktan görüntü eğitimi var,gayet mulu gözüken biri.Yazın gelip bir dursana ,elini bir arı soktu,yok bu kadar şitide bugün böyle olduda.Varsa dizinde yara göster,bak egitimi uygulayanlar,gösteriyorlar.
Burada ben eğitime harfiyen uyuyorum,açken nasıl yer gibi gözüküp,tok gibi durulur uyğulamalı görüyorsunuz yukarda hemde doktor kontrollü.
Yemeyecek gibi duranlara bakıp aldanmayın,ekmek garantiye alınmış.Gözlerin başka yere kayması bekleniyor.
Ara vermeden eğitim işlerine devam,burada Halil foto nasıl çekilir uyğuluyor.Bu arada Kadıoğlu götürmeye devam ediyor.Fırsatın kazası olmazmış kaçırmamak lazım,böyle eğitimleri.
Büyük şef,önündekileri pas geçip,sanki kardak kayalıklarına
sorti yapıyor. Kütük imha görevlisi Mustafa Kabaoğlu,ve bazı vatandaşların güvenlik sınırlarını zorlayan,bakışları illede görüp öğrenecekler.Bu egitimlerin etkisi çabuk görüldü,yaz gelmeden uygulamalı kütük hastaları türemeye başladı.
Eğitimde herkes mutlu,bu mutlulukları okumakta bir eğitim.
Minik mert,amca ve babasıyla eğitime gönüllü katılanlardan,ne zaman foto çekecegimi görse gülüyordu bunu özellikle o görmeden çekebildim.
Doktorum yemek masasından kalktıkya,beni azat etti.Ama bir kaza olmasın diye yemek yenen yerin olarda bekliyor.Biri eğitimini bozmasın diye heralde.
Gene akşam olmuş,bir suru soru cevapsız kaldı.Dün akşam Fatih Kayseri'den,Muhteşem abi İstanbul'dan bana filim nasıl kesilir öğretmeye çalışıyorlar.Gene başaramadılar,hep böyle birlikte oluruz akşama kadar ve bir tonda soru var.O zaman bunlar neden benim ve başkalarının aklına gelmezki.Gir bir internete ne sorunun varsa uyğulamalı eğitimde gör,uzaktan eğitim olmuyor.Uygulama gerekliiiiii.İnşallah bir dahaki egitime gene sorular cevapsız kalmaz,hepsini eğitime gitmeden yazmazsam görün.

4 yorum:

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

YA SİZ HANGİ EĞİTİMDEN BAHSEDİYORSUNUZ HA BİRE BALIK YEMEK FASLI GÖTÜRÜN BAKALIM GÖTÜRÜN HAFİYET OLSUN

Ali Türk dedi ki...

Abi sen eğitime katılamadığın için bak anlamıyorsun.Sanada eğitim vermeli demekki::)))

BÜLENT KINALI dedi ki...

Ali abicim pınarhisara buyrun gelin bakın trakyanın eğitimi nasıl oluyor.

Ali Türk dedi ki...

Merek etmeyin zaten gelecem,davet edilmediğimiz yer kalmadı