23 Mayıs 2008 Cuma

SAAT SABAH 7,TELEFONDA BİRİ SİZİNLE İNTERNETTE TANIŞMIŞTIK TERMİNALE GEL DEDİ,GİTTİM::)))

Dün akşamda kayseri'den Fatih Mutlu soruyordu,dediki abi Beyaz kovanda yorumlar yazan Emin Adalı vardı nerede,::))Aha burada Fatih'ciğim.Sen yeterki kaybolanların listesini ver buluruz itinayla bak kendi ayaklarıyla geldi hemde.Belkide en eski Bloger'cilerden biri.İlk bloklardan yani.Adapazarında bir anaarı üretim istasyonunda işe başlamış,burdan geçerkende Gebze'de inip beni aramış.Kışın kestane balı istemişti,abi kaç para dediydi ne parası dedik.Demekki kendisini borçlıu hissedip bana uyrayıp kendi ürettikleri halis zeytin yağı getirmiş.Bakalım daha neler görecegiz bir kaç gün öncede ıspartadan bir kargo geldi.Gülle ilgili ne varsa hediye olarak geldi::))
Şimdi size zeytin yağının ne kadar nefis ve sağlıklı bir yiyecek olduğunu anlatsam anlamaycaksınız::)))
Sabah birbuçuk saat muhabbet ettik,uykulu uykulu söz verdim geliyorum diye,yolda yav kim aradı acaba niye çagırdı diye diye gittim.Emin'ide sanalda bir kişi webcamdan görmüştü,başka kimse ne gördü nede simasını bilen vardı bende yeni gördüm.
İlginç bir tip işte,yeşil gözleri çift renk bıyıkları olan Manisa'li M.Emin Önal,lakabı Adalı.Bundan sonra daha sık görüşürüz inşallah,bir kaç konu vardı onlarıda sordum,ilerde bazı bilgiler vereceğim.
http://eminadali.blogspot.com/

Sizinde yolunuz düşerse gelin be::)))

GEBZE'DEYİM


Not.M.Emin Önal arıcılık yüksek okulu mezunudur.Yeni arkadaşlarımız bilmeye bilirler.

“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/


2 yorum:

Hüsamettin dedi ki...

Emin ne işin var orada be kardeşim....

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

bloğumda linki olan emin arkadaşımızı bende merak ediyordum bloğunu uzun zamandan bu yanada güncellememişti demek adapazarında işe girdiği için ilgilenememiş sayenizde kendisinide görmüş olduk
sevgi ve saygılarımı sunuyorum.