20 Mayıs 2008 Salı

DENETLEMEYE BAK::))

Çanakkale gezimiz bir gün süreecekti.Doktor abimde bizim önümüzden geçiyorsunuz bir günde bizi gezin dedi.Bende içinden kırmayayım iyi öğrencilerimden biri,başarı grafigide giderek yükseliyor tamam dedim.Hemde çaktırmadan denetlerim diye düşünüyordum.Başlangıç süperdi,yukardaki resimle başladık işte.Gerisini sormayın iki gün marabalar gibi çalıştım hala kendime gelemedim.Ben diyorum bu doktor beni günüm gelmeden öldürecek diye millet gülüyor.
Bu resimde ne oldugunu merak ediyorsunuz dur.Buldu bir maraba çaktırmadan şıkıdım yaparken çektim resimi,oynuyor be.
Doktorumuzun çıkan anaarısı ve larvaları vardı,bizimki daha hala yumurta arıyor,bulursun aramaya devam et.Larva olmayacakmış,illede yumurta.Nerdeyse işçi arı çıkıp nanik yapacak hala yumurta bekliyor adama bak::)))
Buda bizim doktorun çıkmayan babaları::)))
Çok degişik yeni tecrübeler edendik,çok aşırı ve degişik konuları içeren resimler var.neresinden başlayacagımıda bilmiyorum.Bir kaç gün içinde tamamını işleriz inşallah.Birde kollarım filan yanmış ahh doktor yaktın beni.Ama süper bir kısa tatıl oldu herkes halinden menmun ben hariç.İşinize gelirse::)))
NOT.İlhami abi,Vercenikli ve Kosovalı Fatih'in bloklarında spammı,vürüsmü birşeyler var.Bu blokları güncellenenler listesinden çıkardım.Bazı yerlerde sorun oluyor benim siteyide engelliyorlar,vürüs yayıyorsun diye,herkesin bilgisine.

3 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Arkadaş sanada yaranamadık toplam 8 kovan yahu. Bırakın düzenlemeyi kasalaryla birlikte yeni yapsan işmi be yav abartma:)))

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Alicim selamunaleyküm
ilk resim pek larva transferine benzemiyor, çin kaşığıda maşa şeklinde olunca baget transferi mideye, afiyet olsun,
Ayrıca bu kadar dersten sonra doktoruma çıtaya temel petek takmayı öğretemedinmi yoksa petekler kovanlarla birlikte gelenlermi,
ayrıca muhteşem beyin pipo körüğüde arıları kaçırmada işe
yarıyormu:::))))

Ali Türk dedi ki...

abi daha haberler bitmediki.Zafer abi yavaş yavaş,anca sindiriyoruz,haberleri telde taktık,petekte yapıştırdık geceleride çalışıldı yani.Ama doktor,artık öğrenecek bir şeyim kalmadı diye havalarda ben soracam ona merak etmeyin.