15 Mart 2008 Cumartesi

YENİ BİR BLOG DAHA KURULMUŞ

Fakat şimdilik gidişat iyi degil tam artisler blogu olmuş.Bloglar genelde bilgi amaçlı kurulur bir şeyleri paylaşırsınız.Burada bilgi paylaşımı yok şov var .Bakalım sonu ne olacak.Blogu kuran kişinin bilgiler vermesini beklerdik,biz o şovları zaten yapıyoruz.Blok kurandaki yetki ve imkanlar bende olsaydı neler yapmazdımki.Ey Aziz bize resim degil bilgi ver diye bitiriyorum.Bir sitede biri reklam yapmış bilgi kaynagı diye baktım bilği yok.

Türkiyede ilk larva tranferini ben kendi imkanlarımla yapıp filimledim ve yutubiye taşıdım .Beni izleyen arkadaşlarımız ilk defa geçen sene anaarı üretti.Çogu yabancı kişilerde uyandı aynı yolu izliyorlar.Arıcılık temel bilgilerini filme aldım ve hepsini yutubide paylaştım.Şu an 40-50 filmim var,imkansızlıklar içinde yapılmıştır hepsi.

Ey Aziz bize kaliteli haberler ver.Senin yükledigin resimler internette çok var.Ve bu resimlerin kime ne faydası olacak,hava atacam diyorsan meydan senin.


Blogun adresi burada .Birde siz bakın bakalım arıcılık bilginize ne katacak.

http://azizler.blogspot.com/

NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010
http://www.aribakani.com/

Hiç yorum yok: