30 Mart 2008 Pazar

KISA KÜNYELER,RESİM ÇEKİYORUZ HABERDE BUNUN ADINEYDİ DİYE DÜŞÜNMEYE SON::)))

Pınarhisar'dan ayrılırken çekilen resimlerden biri,Konular birbirine karışmadan burayı kapatıyorum.Resim soldan saga Bülent Kınalı,Muhteşem Turunç,Ali Türk,Şenol CivelekMurat Çakır,Ali Osman Çalık veKemal İnan Zıraatten emekli olmuş bir arıcımız,kaybı çok fazla 700 kovandan 350 kovan kalmış.Ve şu an örülmüş petek satıyor,ellerinde 4 bin çıta varmı tanesi 3 liraya,ihtiyacı olan olursa irtibat kurarız. Günün desek olmayacak gecenin son resimleri bunlar.Teknolojiyle sepeti birleştirdik.

Pınar hisardan hava kararmaya yakın ayrıldık,sohbet iyide şu yolculuklar olmasa.Birde Şenol'un arılıktan Doktorumun atadan dededen kalma sepet arısını almaya gittik Vize'ye.Sonra sabah geldigimiz,Tekirdağ Ereğlisinde arılar dinlendi güya örtüyü açtık,arılar sahibi gibi çıldın,gene gece gece dagıldılare saga sola.

Bıktım bu yeni arıcılardan,her iş beni bulur,sepeti getir çanağa koy dinlendir örtüsünü çöz....

Mağazincilerin biride bu saatte iş başında,madem çalışacaksın,iş yap iş::)))

En son örtü alınmış hali.Aşagıda sepete bir poşet giydirdik,etrafınada kürekle toprak döşedim sagından solundan girip yağma falan olmasın diye.Haftaya ne hali varsa görsün bee.

Çanak,sepet ve doktorum.Mutlu son.İyi arıcı olmak için sepet şartmış,doktor muradına erdi aksesuvar olarakda kütük kovan eksikmiş,onuda Şile'den yola çıkarmışlar hadi hayırlısı::)))))))

Kendime yeni doktorlar buldum,bunlar ne kadar yiyebiliyorsan ye dediler.Ne köfte yedim sağolsunlar abe yavv.Eski doktorum herkese yeme diyeceksinki sana bir şeyler kalsın derdi::)))
Bu filim kısa künye için çekilmişti ama güzel espiriler olunca bunuda yayınladım.
NOT:
“Arıcılık bilgi merkezi” ve” arıcılık” bilgi paylaşım “forumu” açılmıştır. Ülkemiz arıcılığına inşallah olumlu katkılar yaparız. 01/01/2010

http://www.aribakani.com/

Hiç yorum yok: