1 Şubat 2008 Cuma

YOK DEVENİN NALI

Bu ne biçim iştir anlamadım gitti.Nerden nasıl tanıştık halada anlamış değilim.Dün bir haber yapmış aman bu aralar kendinize dikkat edin diye.Bende kendisine sordum o yazdığın enfeksiyonları kaparsak ne kullanalım.genelde o hastalıkta dudaklar falanda uçuklar,ağız içinde yaralar falanda olur,son iki madde iyiki yoktu.Birde abi sen hasta ol harbi söylüyorum diyor anında oradayım.Aman abi ben hasta falan olmayayım sende gelme gözünü seveyim.Bana dün akşam yazdıgı hapa bir bakın.
Resimdeki hapların boyutu ve benim baş parmağımı görüyorsunuz.Birde eczacı hanım yetişkinmi kullanacak deyince ben kullanacam dedim bana acayip,acayip bakmasından acayipte kıllanmış bulunuyorum.Tezğahamı geldik anlamadım,birde şurup vardı bebeklere verilenlerden toz oluyor,sulandırıp her içişte sallanacakmış.


3 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Yaaa gene yaranamadım. Ama gel sen doktorlarla iyi geçin onlarla aranı bozma sana abi tavsiyesi bu konuda pişmanlık fayda etmez:)))

Mehmet Yüksel dedi ki...

Ali abi bir yanlışlık olmasın o paket Fitile benziyor,bir ilac Gripinden büyük olamaz.

selamlar.

Ali Türk dedi ki...

Abi fitil olsa yut demezlerdi,hadi doktor bizi oyuna getirdi,ezzacı hatunda 12 saatte bir yutacan dedi.