18 Şubat 2008 Pazartesi

KIŞ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR

Öğlen eve yemege gittim,eve girecem benim ufaklık ananesinin evinin önüne gidiyormuş.Kar topu oynayacaklar.Biz çocukken kardan nefret ederdik aylarca kar olunca kıymeti olmuyor şimdiki gibi okul tatil edende yok.
Burası benim sokak,izlere bakılırsa ne gelen var ne giden.Gerçi sabahki izleri öğlene kadar yağan kar kapattı.Yağış etkili şekilde devam etmekte hava ılık.
Burası yazı caddesi,hayat felç olmuş durumda.
Gölcü önü meydanı ve otoparkı,arkada ise tarihi Çoban Mustafa Paşa camisi var.Benim balkondan devamlı görünen caminin tam kıble tarafından çekildi resim,yağış o kadar etkiliki cami zor görünüyor.
Burası Cumhuriyet meydanı,ve Meydanda Atatürk heykeli,bunun görüntü ilginç .
Burası belediyenin önü,trafik azda olsa devam ediyor.
Yemege Şefimle birlikte çıktık,o lokantaya ben eve.Şefim iki dakikada kardam adama dönüştü gülüyor,nede olsa karşısında basın var.
Yemek dönüşü kar kaç santimdi tartışması vardı.Bu taksi sabah gelip bizim ofisin önüne park etti,ve üzerinde sabah kar yoktu.Şimdi bana göre 15 cm kar var,kesinde öyledir zaten.
Şefim Kadir abi inat etti ölçecem diye,ölçtü 11 cm.kar var.Hava sabahtan beri yumuşak 4 cm.si kesin erimiştir.Anlayacağınız bu sabahtan öğleye kadar yağan kar 15.cm bence.
Bu resimdeki benim şemsiyem.Yamurlu havalarda yanımda gezdirir fakat açmam eskimesin diye.Karlı havalardada yanımda taşırım ama esince adamın suratına kar geliyor bu gün açmak zorunda kaldım.Eskiyecek yav.
Selahattin abinin kovanları kar altında kalırda,ya bizim balkondaki ne yapar,geri kalmaz o daha çok kar altı yapar.Giriş filan kapanmış.Dün bari deligi açayım dedim bir gıdım arı.
Deligi açtım iki tane arı ölüsü vardı.
Sırt sırta duruyorlardı delikte elime aldım ölüşler.Karları temizleyip bu kutunun bölme tahtasını siper ettim,bir daha delik tıkanmasın diye.
Burdan aşagısı bu güne ait.Öğlen baktım gene delikte ölü var.İçime kurt düştü,yav bunlar gümlemesin diye.
Kış tüm hızıyla devam ediyor ama,bizdede merak devam ediyor işte.Zaten mearaksız arıcı olmaz.Dayanamayıp indirdim üzerindeki kardan kapağı.Çuvalı bir kaldırdım anaaaa içerde faliyet devam ediyor,kekin yarısına yakını gene gitmiş.
Ve filim anı,seslerini duyuyorsunuz degilmi.İçimden açmadan yav bunları odaya alsammı diyordum kış bunların umurunda degil be.Hala vızır vırlar.Anladınız değilmi yaşıyorlar::)))

1 yorum:

salih arıcı dedi ki...

aliciğim maşallah ne güzel kar yağdı sizin oralara bizde dah bi şey yok .demekki yaradanım ne yapacağını iyi bilir. memleket iyi rahmet aldı , ona sonsuz şükürler olsun.bereketli bi sezon dileklerimle hoşça kal.....