20 Şubat 2008 Çarşamba

HAYRET POLEN GELİYOR

Burada kartonda bekleyen arıdada polen var.Gidip muslukta beklemiyor,şimdi uçucak ve içeride uçarak dalacak.Polenli gelenlere sinir oluyorum poz vermiyorlar::(((
Bu resmde güzel,havalandırma yapan arı var gelen ve karşılayan.Bu esnada hiç kek atan yok,bunuda belirteyim.
Bence günün fotosu buydu,havada polenli bir arı ve her taraf kar,heralde aktar veya ezaneden almadı poleni::))

Öğlen yemekte bakayım,her taraf kar ne yapıyorlar dedim biri lap daldı polenle dedim ne oluyor yanlışmı gördüm derken biri daha.Hemen makinayı çıkardım birini havada yakaladım.Resimleri akşama atarım.Kek konusunda iyice emin oldum.Keki yapıp veya yaptırıp arıya vermek bir bölümünün atılmasına neden oluyor.Şu an kutuda kek var bir zerre atan yok.Kek daha önceden yapılıp bekletilmeli sizde gözlemleyiniz.Öğlenleyi kutumuz gayet hareketliydi,filim ve resim aldım,acayipte havalandırma yapıyordular,yandınızmı be mubarekler.

Hiç yorum yok: