16 Ocak 2008 Çarşamba

KEK YAPMAK


Balınız varsa kilosu işçilik dahil 2 YTL'ye mal oluyor,Mustafa abiye giderseniz Sultanbeyli'de.Başka yerlerde nasıl bilmiyorum.Birde yakında Furuktözden yapacakmış,onun kilosuda 2,5 olur diye hesaplar yapıp duruyordu,ilgilenlere buradan duyuyorum.Kek nasıl yapılır diyenler çok bu sıra,bal ve pudra şekeri yeterli.Birde kazanda karılınca kıvamıda iyi ayarlanıyor,elde yapılanların arıların üzerine akma durumları var.Ben bu kekin çıtalara gelecek yerini tamamen açarak veriyorum,yani çıtaya basan yerlerde hiç poşet yok.Kendi yaptıklarını bu şekilde verirseniz kek kovan içindeki ısdan eriyip akıyor.

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Ali bey bende bugün gittim ve kek işini hallettim geldim,havalar çok soğuk geçecek diyor meteoroloji ,tedbir almakta fayda var.

Unknown dedi ki...

Burhan TATAROĞLU
Kimya Mühendisi

bu imalat yapan kişinin telefon numarası yokmudur. Nasıl ulaşabilirim? Arılara kek yaptırmam lazım. Karma makinası olmdığı için bunları yapmam çok zor. Bana yardımcı olabilecek birisi varmı?