8 Ocak 2008 Salı

BU FİLİM 2007 DE ÇEKİLDİ,HEMDE 5 MARTA

Bakıyorumda baharada bir şey kalmadı gibi,ocak ayındayız bunu saymayın,şubat zaten küçük ay,eee mart geldibe.

NOT

Dünden beri bir filim var yüklemeye çalıştım olmuyor.Şile'de çekilmişti,üç kovandan tek kovan oluşumu vardı.Süre fazla degil ama çekim kalitesinden heralde bayt fazla geldi galiba.Daha önce iki kovanı birleştirmiştim onun filmi var,arıcıları kovanları birleştirmem şaşırtmıştı,bu dahada ilgi çekecekti olmadı be.Suç kameramanda,kameraman ise Murat Çakır::)))

Başka bir not:Ahmet abi devşirme arı filmini yutubide yayınlamıştı.Ben filmi bilmeme rağmen yutubide tam izleyemedim.Kendi sitesinde iki bölüm olarak yaynlamış bu filimleri mutlaka izleyin derim.Aşağıdaki linki tıklarsanız filimler orada.

http://www.ahmetbirbilen.org/forum/showthread.php?tid=209

Bir başka not daha ::)) geçen sene ilk anaarı 17 marta çıkmış.Arşivi karıştırırken buldum.Bu günlüklerin bu tür avantajları var işte.

Hiç yorum yok: