24 Ocak 2008 Perşembe

BALKONDAKİLER

Balkondaki arıya kek vermeden önceki resimlerdeb biri.Bu kutuda bana kalırsa yarım çıta falan bir arı olabilir,çıtalar ufacık,içini bir türlü karıştıramıyorum sokuyorlar,daha önceleri baktım kapalı yavru vardı,hemde kışın ortasında.Buradan aşagıdaki resimlerde en son kek verdikten sonraki çekimler.
Kekleri atıyorlar diyorumya.Burada keki biraz fazla kaptırdım gibime geliyor,ihtiyacın çok üstündeydi,kaç gündür hala bitiremediler bir taraftan ayıyor bir taraftanda yiyorladır.
Artık rahatça örtüyü açıp bakıyorum.Bir naylon koydum örtü olarak,ben onları görüyorum, onlarda beni görüyor ama artık bana ulaşıp sokamıyorlar.Resmin sol altında tıkalı olan yerdede başka bir musluk var,bu kutunun bölmesi var.Yazın iki anaarı barındırıyorum.Tıkalı yerin altında bir parça var vidalı dönerek gelip arıların musluğa girişine yardımçı oluyor.
Kutuda kovan içi şartlarda oluşmamış olabilir.Nufus çok az,keki ye,ye bitmeyince gına gelmişte olabilir.Şimdide at at bitmiyor.

Hiç yorum yok: