23 Aralık 2007 Pazar

ÜÇÜNCÜ BAYRAM AKŞAMI BÜYÜK ŞEF KONUĞUMUZDU.

Murat Çakır memleketi Bilecik'ten dönüşte erkenden yola çıkmış çıkmasına ama,Arif Uysal abi bir çayımı iç demiş::))).Tabi çay içmek 3-4 saat sürünce trafige yakalanmışlar.Gebze'den geçerken bana tel etti gel evdeyim dedim dinlen sonra gidersin.İyi oldu dinlendiler gece 11 de yolcu ettim.
Dinlendikten sonra arkadaşlarla biraz muhabbet ettiler,Halil Bilen gaz veriyordu abi yat nasıl olsa eve girmişin,sabah gidersin diye.
Murat kendine geldikten sonra,balkondaki kutuyu açtık gece yarısı,ne diyeyim Allah akıl fikir versiniz diiyeceksiniz ama sizede versin.Kendimiz içinmi baktık sizin içindi.Odaya döndük hala balkon muhabbeti devam ediyordu,bende seneye koyacam deyince Murat, yengede bizi evden attıracan galiba dedi,ben içimden gülüyordum,Benim hanımda daha önce bizim şikayet edildigimizi anlatmaya çalıştı.
Bu arada evde acayip satranç maçları vardı,Muratın fotokopisi Enes Çakır,benim paf takimı Furkanı dagıttı.Furkan hırsını alamadı ah abim olsaydı derken,abisi eve geldi,Enes Türk ve Enes Çakır maçları vardı,maçlar bir bir bitti,adama bak deplasmanda yenip gidecek be::)))

Furkan abisine acayip gaz veriyordu,Enes Çakır İstanbulda turnovalara katılmış ve satrançcı kendisi öğrenmiş,güzel oynuyordu biraz izledim,çocuklara Rusyada mutlaka öğretilir bu oyun ve ilk okulda derstir.Beyni geliştirir,bir hamlade bir sürü seçenek içerir.Buda düşünmeyi ve mantıklı hareket etmeyi sağlar.Gene bekleriz buyrun.

Hiç yorum yok: