31 Temmuz 2007 Salı

YATMAK YOK,ÇALIŞMA ZAMANI

Bu benim uyku tulumum,evde kalmadıgımz zaman beni agırlar.
Bu uyku tulumunda kolları çıktamıyordum kesip bu hale getirdim.şimdi eksik kalan yeri birde ayak çıkartma yeri yapmalı.tek ayakla gezilmiyor.bakarsın uyur gezerligim tutar.

Aşagıdaki çadır bu çantada.




Büyük Şefimle akşam çadırları kurduk

Çok pratik ve rahat daha önce çadır kurmadan arıların ortasında yattım.sabaha kadar sivriler rahat bırakmadı.

Arılarımızın yanında bulunan akasya ağaçlarından biri.gövdesindeki dikenler her gittigimde ilgimi çeker.ağaca yaklaşmak her zaman sorun.birde bu ağaç hırıstıyanlarda kutsalmış.


Murat kardeşim bir teknik söyledi ana boyamak için anaya boya duşu aldırdık.bildiginden şaşmayacaksın,bırak millet ne yaparsa yapsın.ertesi gün koşar bakarsın ana yaşıyormu diye bereket bir şey yok.

Trakyalı İbrahim abi,bana her sene yardımcı olur.bu sene yanına gidemedim bitişikteki köydeydik.Murat kardeşimle ziyaretine gittik.
Lüleburgaz Karamusul köyü.
İbrahim abinin kardeşi İsmail abi.bu sene Trakyalı Şenol,la yer ararken İsmail bu seneki arı koydugum yeri bulan kişi.

Trakyada bu sene dikkatimi çeken bir başka olayda şu oldu.Kovanınızda arınız varsa,bal yapmış,arı yoksa balda yok.
Tüm kovanlarda durum kötü çünkü ben buraya geleli bir ay oldu geldigimde ayçiçek açmıştı.hala şu an açan ayçiçekler var.mevsim uysaydı en az burda iki sagım yapılırdı,olmadı tek sagımı Gebze de yapacagız.
Bu sene başka bir önemli şey ballara baktıgımda balın rengi farklı arı ayçiçek harici bir çiçekten bal getiriyor ama nedir bilmem.birde çıtaları çektigimde arılara bakıyorum hepsi yeni çıkmış soluk soluk arılar.yani trakyaya arı götüremedik ,gidenlerde bitti.arı yeniden mevcut yapmaya çalışıyor.

1 yorum:

HB dedi ki...

Uyu Uyu Yat Uyu ...