21 Temmuz 2007 Cumartesi

NERDEN NEREYE GELDİK,BİRLİKTE ???


çoktan beri, aman bizi denetle sayın bakanım diyen birileri vardı.bende madem çok istiyorsunuz tamam be dedik.gelin görünki denetlenecekler şehiri terkedip tatile çıkmışlar hemde ailecek.birde il dışı.ve anlayacagınız yarında seçim var bu yaz ilk defa Gebze de kaldım hemde hafta sonu.arılar 225 km uzakta.ne yapayım derken eskileri bir karıştırdım.ne heyecanlı günlerdi be.

bunları ilk yapıyorumya acaba olacakmı acaba olurmu??????merak merak.

ve bu görüntü o kadar hoş geldiki şimdi bile beni duygulandırdı ve inanın gözlerim yaşardı.bir şeyleri başarmak çok güzel.bu arada bizim adımız çıktı.adı sanı duyulmadan bizi sollayıp anaarı üretenleride arasıra teşhir ediyoruz,yakalarsak

3 yorum:

HB dedi ki...

Sayın Ali Türk;
Çalışmalarınızı yakından takip ediyorum ama bu larvaları transfer ettikten sonra anası olan kovana vereceğiz değil mi?

Murat Çakır dedi ki...

Abi hep ana hep ana, babalar niye bu kadar ihmal ediliyor.

Ali Türk dedi ki...

::)) şimdi yorum yapmak kolay.o eski günlerde ben bir şeyleri başarabilmek için tırmalarken nerdeydiniz bee.sizi arka kapıdan kaçanlar siziiii.hadi ordan hadi ordan::)))