27 Temmuz 2007 Cuma

EVET ZAVALLI ARICI BURDA

Zavallı arıcı.
Bu şekilde bir başlık.ve enteresan bir mesaj.hadi başlık idare eder.yazının başlangıç ve bitişi anormal şekilde.ortası beni eleştirici ve arıcıları ve ülkemizi koruma adına hoşuma gitti.
Şimdi düşünüyorum da ben bunları nasıl hak ettim.herkesin hataları olabilir,zaten ben hatasızım demek en büyük hatadır.birde şunu hatırlatayım bir ben değil herkes zavallıdır.çünkü ölümlü olanların zavallı olmamak gibi bir lüksü yok.mahvettin umutlarımı diye bir genç kız üslubu da var.aslında anladığım kadarıyla umut değil de bu para peşinde olduğu anlaşılıyor.çok üzülüyor ve seni uyarıyorum diyor.nasıl uyarmaksa bu.tehdit var,şantaj var ukalalık var çok bilmişlik var.ama tek bir şey yok,icraat.ben bu kadar iyi veya kötü bir şeyler yaptım.peki güzel kardeşim senin bir icraatın var mı.anladığım kadarıyla sen arıdan değil paradan anlayan birisin.ben hem bir işte çalışıp hem de yıllık 2 ton bal üretiyorum.ve yaptıklarımı paylaşıyorum.bir çok kişide bu yaptıklarımdan memnun.ve bazı kişiler beni örnek alıyor.ben bu hafta sonu ne yapacağımı yazayım.Cuma akşamı mesai bitimi evimde hazırlığımı yapıp iki otobüsle Lüleburgaz,a oradan da bir otobüsle arıların olduğu köyün sapağında inip 4 km. yürüyüp arılarımın yanına varıyorum.ve Pazar akşamı aynen geri dönüyorum.sen o görüntüleri oturduğun yerden çok basit görebilirsin.Ülkemizde üretici olmak öyle kolay değil.yattığın yerden ahkam kesme.şimdi tekrar soruyorum senin icraatın nedir? Yada donculuk mu yaparsın...?

1 yorum:

başakşehirlisalih dedi ki...

ali bey gercekden sizi ve calışmalarınızı ilgiyle takip ediyorum ve dediğiniz gibi sizi örnek alan onlarca arıcı olmasına rahmen dunya maddi cıkarları uğruna oturduğu yerden kımseye faydası olmayan hazır bilgi den faydalanan ahkam kesen bu dar kalıplı düşüncesi yaban olan insanları anlayamıyorum bu güne kadar hangi calişmayı yabmişta sizi eleştirebiliyor .bunları kınıyor ve onları düşünmeye davet ediyorum .umarım sizden özür diler .calişmalarınızda başarılar diler cenabı allahdan insi ve cinni şerlerden rabbimize emanetolunuz.