20 Mayıs 2007 Pazar

20 MAYIS PAZARIDA BÖYLE DEĞERLENDİRDİK

Bal süzecem diyordum ama vaz geçtim.çünkü varoa gördüm arının birinde,birindede kanatsız hemen formik asidi bastım havalarda biraz serin yağışlar nedeniyle.pet bol başkan sağ olsun tavukcudan almış.paket tavukların altının suyunu almak için koyuyorlarmış bizimde işimize yaradı.ebat bayagı var kamyon tekerlegi kadar 10 senede bitmez heralde.Not:Formik kullanılımı için Halil BİLEN üstadımı aradım 85 lik vardı ne kadar su katacam diye üçte bir su ilave edilecekmiş.bunuda yazmam herkes için iyi olur sanırım.üstad teşekürler akşam unutmuşu::))
göremeyenler için analara badana uyguladım,onlar kendilerini bilirler boşuna sormayın.???

ayriyeten bu çinliler abi kaşığın ucunu siyaha boyamayı unutmuşlar galiba.siyah oldumu çok iyi oluyor ama şimdi bu kaşıkta siyahlık çıktı.dert bir degilki....


Arkadaşlar larva kaşığım bana ayak uyduramadı ve ucu yırtıldı,yıkanmış foto filimiyle tamir ettim ama uç kısmını inceltmek lazım.filimi ikiye neyle keseyim(filim ikiye yarılmalı).3 tane larva tranfer ettim ama biraz zorladı uç çok esnek olmalı.



Alley metodunda iki meme vardı birini ziyan olmasın diye ana kesen bir kovanda degerlendiriyorum.bu meme çok kıymetli o kadar masraftan sonra iki tane tuttu çünkü.




Hiç yorum yok: